tävlingen i lördags

tävlingen i helgen gick super. hade ny dräkt och allt + att min pojkvän va med. tävlingen började med singel och jag kan lova att jag va riktigt nervös. vi va 58 startande, så de va rätt så många. första rundan gick inte alls bra, improviserade större delen av den rundan, så trodde verkligen inte att jag skulle gå vidare, vilket jag dock gjorde och jag blev super glad. de gick bättre och bättre för varje runda. jag fick dansa 4 gånger och hamnade i semifinal där jag tyvärr åkte ut, men jag slutade på en 6:de plats och fick prick vilket jag är så glad för. sen var de gruppdisco och vi hade väl inga högre förväntningar, vi gick bara ut och hade kul, när vi väntade på resultatet så gick nästan alla tjejerna och satte sig för de visste liksom att vi inte skulle gå vidare, men vi gick vidare och vi alla blev lika chockade, men samtidigt glada. även här kom vi till semi, vi var 16 grupper från början och vi slutade på en 7:de plats, vilket vi är super nöjda med eftersom de va vår första A-klass tävling.
men nej, nu ska jag sova, hörs imorn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0