LIFE isn't about waiting for the STORM to pass, it's about learning to DANCE in the rain

jag har ju lovat att jag ska skriva om tävlingen och hur de gick så de tänker jag göra nu, när jag ändå inte har något bättre för mig.

på fredagen så kom mina föräldrar och hämtade mig i lund för vi hade varit framme i västerås alldells försent om jag skulle åkt hem och allt, så då hämtade mina föräldrar mig. ja, sen satt man i bilen i nästan 6 ½ timme, men såklart så stannde vi och åt. sen när vi väl kom fram så var de bara att sova.
på lördagen så kunde vi sova rätt länge för tävlingen började med street och de va bara den högsta klassen. sen när de väl var disco så började de med singel. i min klass så var vi 40 tror jag, alltså två normala, semi och final. jag tog mig ända till semi och slutade på en 7de plats, vilket jag är super nöjd med. fick med mig en prick hem och är två prickar ifrån superstar nu. sen allra sist på tävligen var de grupp, så efter singeln så fick jag vänta ett bra tag innan de va dags igen. vi va bara sex pers i gruppen för mathilda va sjuk. här hade vi bara semi och final. vi va väl ca 14 grupper och vi slutade på en 8de plats, vilket vi är super nöjda med eftersom vi va en man mindre. sen åkte vi hem och va hemma vid 3 på natten. sen sov jag hela söndagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0