tidsinställt - helgen

lovade att berätta om min helg ju, så skriver nu.
på fredags morgonen så opererades min mamma, så va sjukt orolig för henne, sen på fredags natt så åkte vi mot örebro och regionstävling. körde bara street, hade min första guldtävling i street, gick inte riktigt bra, en plats ifrån final, men de kändes inte alls bra när jag hade dansat... sen paren hade vi chans att gå upp i guld, men de sket sig när vi hamnade på en 6de plats... var hemma 00.00 på lördags natten, emilia hängde med. gick upp 7 på söndags morgonen, tog på oss och sen hämtade vi linn för att dra upp till götet för lite träning med martin, och shit va bra de gick, är fett taggad för sm på lördag. inte så mycket sömn i helgen, men vill man bli bäst så.
nu ska jag fortsätta med de jag håller på med.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0