my life is a mess, but these little things make it easier

tur man har så bra vänner, utan er hade jag inte klarat detta, och mina föräldrar är oxå bäst.
hade en kort dag i skolan idag, men var lika trött för de... efter skolan så stack till mollies skola och va med henne ett tag sen när jag hade varit med henne ett tag så skulle jag till läkaren.. sen direkt till väla, fick äntligen med mig min älskade vinterjacka, älskar den, fick även med mig ett par jeans men måste byta dom till en annan storlek sen var de träning, så jäkla jobbigt... ska snart lägga mig i sängen och chilla, smsa och lite sånt mysigt så ha de gött, så hörs vi imorn
 
min älskade jacka

boyfriend jeans, riktigt sköna, ska bara byta till annan storlek
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0