bästa tävlingen!

tävlingen i lördags var helt awesome! kunde inte gått bättre!!
tävlingen började med parstreet där vi var 4 par, började med presentation och bara lite senare så var det själva finalen! man kan väl säga att det gick bra eftersom vi vann och gick upp i silver! en helt underbar känsla att äntligen få stå högst upp på pallen med sin älskade partner!



sen var det bara att ladda om för då var det singelstreet. vi var 7 stycken och jag gjorde så gott jag kunde men trodde verkligen inte att det skulle sluta med att jag stod högst upp på pallen här med! är så sjukt glad!





gick snabbt och laddade om när det nu skulle bli disco istället för street. det var gruppdisco! här hade vi chansen att ta vår andra och näst sista prick för att komma upp i A-klass. vi dansade och det kändes väl helt okej, men vi trodde verkligen inte att det skulle ta oss till en seger, men det gjorde det och nu har vi bara en prick kvar och en tävling kvar denna terminen! så vi hoppas på en prick den sista tävlingen!






vi är inte bara fina!

efter den oväntade segern med gruppen gick jag och bytte om till mina singeldisco kläder! var inte alls taggad inför singeldiscon. i semifinalen var vi uppdelade i två heat, jag var i andra. när jag stod och kollade på första heatet så sa jag till mig själv ''visst, jag kommer inte gå till final men gå ut och ha kul och gör dit bästa'' men denna inställningen gick jag in på golvet och dansade järnet. absolut inte det bästa jag har gjort, men det tog mig iaf ända till finalen. och när det väl var final så hade jag inget att förlora! gick ut på golvet och log som aldrig förr! när det väl var prisutdelning så fick jag sitta och vänta länge! när de hade ropat upp trean och tvåan i min klass var jag nära på att jag därifrån men även här slutade finalen med en väldigt oväntad första plast! ännu en gång denna tävlingen fick jag stå högst upp på pallen! och nu på sm väntar star klassen!



den bästa tävlingen ever! 4 av 4 guld! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0