EVERYTHING WILL BE OKAY IN THE END. AND IF IT'S NOT OKAY, IT'S NOT THE END

sov inte speciellt mycket inatt pågrund av min piercing... men ja, idag var det skola, eller ja, skola och skola... vi hade friluftsdag. min grupp samlades på friskis för ett pass där, sen hade vi ca: 2 timmars paus, då käkade jag, rebecca, linnéa och gustav sån thai box sen tog vi bussen till filborna för att vi skulle bada, fick tyvärr inte bada pågrund av min piercing! :( sen när jag kom hem somnade jag i sängen och sen stack jag och träna. så nu sitter jag här och kollar lite på Grey´s atomy (staving)!


Kommentarer
Postat av: viktoria

hur är det med idag?

jag hoppas att du haft en bra dag och får en mysig kväll :)

kraam

2012-03-07 @ 21:36:10
URL: http://viktoriasslife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken piercing?:)

2012-03-07 @ 22:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0