Sometimes, you have to forget what you want and remember what you deserve.

träningen med Linnéa igår var sjukt bra! körde lite balett och sen övade vi ett solo till antagningsprovet! nu ska jag barda öva lite på baletten varje dag så kommer det bli super bra! :D
efter träningen så åkte jag, mami och papi och käkade, blev MC eftersom jag skulle till Mollie efter! haha sjukaste kvällen med henne på länge. var först på fritidsgården tills dom stängde efter det satte vi oss på en busshållplats med fille och sebbe och gjorde inte ett piss. sen när vi skulle hem till Mollie så såg vi massa ödlor och paddor. haha helt sjukt... ni fattar inte hur roligt det var!
haha idag har vi inte gjort ett piss, men sen blir det antagligen att vi träffar simon och gustav! sen sover jag här inatt igen! :D
hörs senare! :D


får bli en bildrepris eftersom att jag bloggar från mollies data


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0