live my life

känner verkligen att jag har bloggat mycket nu under helgen... eller inte! men jag lovar det ska bli bättre igen! Idag har det varit en ganska chill dag, fast med en massa träning. sen har jag bara suttit hemma och inte gjort ett piss, men riktigt skönt eftersom jag nu känner mig ganska redo för allvaret i skolan igen.
i fredags så efter jag hade varit i skolan så stack jag hem till mollie och sen stack vi tillbaka till skolan och mötte linus. efter det så bar det ner i stan och hem till kim, när vi hade varit där i några timmar hängde jag med mollie hem och käkade. fritidsgården blev det senare och sedan ute med linus och jonne. blev hämtad hos mollie vid 11.
sen igår (lördag) så var jag först nere hos min faster för att fira min pappa sen bar det snabbt ut till väla för att handla present till mathilda (köpa även ett par byxor) eftersom jag skulle hem till henne på kalas!
så har min  helg sett ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0