Det gör ont nu, men det blir bättre sen

och ja, vad duktig jag har varit på att blogga... NOT! färgade det bruna håret igår, men nästan svart men är sjukt nöjd, så tack mamma för hjälpen! annars hände det typ ingenting igår...
idag stack jag först till skolan, men sen hade jag ingenting att göra så att jag kunde sticka hem. sen vid 1 stack jag ner i stan och träffade mollie, vi stack hem till kim och har typ inte gjort någonting. smart som jag är så glömde jag min laddare till telefonen där... men hämtar den imorn! sen när jag stod och väntade på bussen hem i stan så kommer alice och jonathan, hängde med dom till väla och träffade julia där! så nu har jag precis kommit hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0