when i see your face there's not a thing that i would change, cause you're amazing, just the way you are

har inte gjort så mycket sen jag kom hem från skolan. men iaf, efter skolan så hängde jag med mollie hem för att vi skulle hämta lånekortet till biblioteket. vi skulle ha en bok om ett land, det är en sån uppgift som vi ska göra i so:n. så när vi hade varit hemma hos henne så tog vi då bussen till biblioteket, jag hittade det jag skulle ha och sedan åkte jag hem. idag fick vi tillbaks våra ''so-prov'' och jag fick VG! är superglad!
men nu hade jag tänkt att svara på frågestunden, eller de få frågor som jag fick in. tycker det är sjukt tråkigt när folk frågar om frågestunder och sen är det inte alls många som ställer frågor, sånt stör jag mig på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0