What doesn't kill you makes you stronger.

sitter här hemma och dunkar hög musik på högsta volym! tänkte sätta på lösnaglar innan, men jag orkade verkligen inte...
hela veckan är typ redan planerad, kommer bli en najs vecka, eller det hoppas jag!

Tisdag: skolan --> träning --> äta --> plugga --> sova
onsdag: skolan --> träning --> äta --> träna --> plugga --> sova
Torsdag: skolan --> förmodligen träning --> plugga --> äta --> sova
Fredag: skolan --> träffa mollie
Lördag: träffa någon kompis --> antagligen bio --> sova
Söndag: träna --> paus/äta --> träna --> (plugga) --> äta --> sova

bildbrist... lovar att jag ska bli bättre på att fota och så, men jag tycker inte att det blir så bra/roliga bilder på vintern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0