innan du kan älska någon annan måste du först kunna älska dig själv

har nästan precis kommit hem från mollie. igår så vaknade jag väl runt 10 hos julia sen hämtade mina föräldrar mig och då stack jag hem och plockade undan alla mina kläder från golvet och fixade mig sen var mollies pappa snäll och hämtade mig här hemma sen stack vi till ih och nyårssaluten. efter det tog vi bussen hem till mig och hämtade saker sedan vidare hem till mollie. vi gjorde typ inte ett skit, men sen stack vi ut med simon. men vi gick bara runt lite. mollie fick lite halvt dåligt samvete för att vi drog ut honom eftersom har helt gipsat ben. ja, sen somnade jag vid kanske kvart över 1. blev väckt med en puss i ansiktet av hennes hund. sen stack vi till ih och nu sitter jag hemma och ska snart duscha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0