you are the best thing in my life

hej alla underbara läsare!
idag har jag spenderat hela min dag på väla med mathilda. fick med mig 2 tröjor, en ny piercing och sen ett skal till mobilen. när vi hade gått på väla ett tag så ringde mathildas mamma och sa att mathilda skulle göra navelpiercing! hihi, suprise! efter väla stack jag hem och fyllde i papper till antagningsprovet till skolan jag vill gå på. vid typ halv 9 så fick jag en idé att jag ville ut och springa. så ja, var ute och sprang i 15min, kanske inte så länge men nu under vintern har jag inte tränat någonting så har ingen bra kondition nu... skulle egentligen träffat matti och alex nu på kvällen, men nej, då fick jag inte va ute mer för mamma, för dom skulle upp tidigt imorn :( men nu ska jag hoppa in i en dusch, bloggar mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0