underbar helg

sorry, för att bloggningen har legat nere under snart 3 dagar. men var inte hemma på hela fredagen och sen igår morse åkte jag till götet och kom hem typ nyss. har haft 2 underbara dagar där, fyllda med en massa träning, skoj och en massa underbara människor. igår hade vi 7 lektioner varav 3 var street i com.jazz, en lyrical och 1 disco. sen på kvällen där var det soare (stavning). somnade inte förens halv 2 kanske eller något sånt. sen vid 03.15 så kom martin och calle och väckte oss och sa att klockan var halv åtta på morgonen när klockan istället var 03.15. trodde seriöst att det var morgon tills jag kollade på klockan. haha. finns mer om den natten att berätta men det orkar jag inte skriva nu.
nästa morgon blev vi väckte med hur hög musik som helst, vi hade 20min på oss att fixa oss och plocka undan alla sovsaker från salen, klockan 8 skulle vi stå redo i salen för en svettig workout. efter workouten så blev det frukost. därefter hade street. sen fick vi välja vad vi ville ha, jag valde ''styrka/strech''. riktigt skönt och inte behöva ta i utan bara få strecha och lite sånt. sista lektionen var coachning (stavning) i då street, vi gick igenom vad vi skulle göra på uppvisningen. gick riktigt bra på uppvisningen. vid 2 tiden så hade jag privatlektion med martin. nu är jag äntligen nöjd med min koregrafi! :D tack så jättemycket! mycket kärlek!! sen väntade en bilresa hem.

nu har jag precis ätit lite och nu ska jag sova. ha de  gött så hörs vi imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0