There are a lot of people who call you by your name, but there´s only one person who makes it sound so special.

skolan började idag... stor *suck*. jag vet seriöst inte hur jag ska klara denna terminen med alla nationella prov som ska göras alla vanliga prov och allt det där man annars gör oxå... kan man inte bara hoppa över 9:an och börja på gymnasiet?
men ja, annars har jag inte gjort någonting alls idag... har halvt utegångsförbud (tror jag), eller ja, det verkar som det eftersom jag måste komma hem direkt efter skolan varenda dag denna veckan...
på lördag morgon åker jag tidigt till Göteborg, men stannar inte så länge... åker hem igen på söndagen. åh, jag hade kunnat bo i Göteborg och kunnat leva på Sinclairs. hörs lite senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0