svar till frågestunden

Anna Henderson 
- Vilket gymnasium funderar du på att gå på?
sv: jag har redan bestämt mig helt vilket gymansium som jag ska gå på. mitt första val är ''Lunds dans-musikal gymnasium''. som ni vet så älskar jag att dansa och så, så det är därför som jag har valt det som mitt första val. jag har varit där nere och det verkar vara en jättebra skola. men det är inte bara att söka som man gör till de flesta andra gymnasium utan jag måste även gå på en audition som jag är ganska nervös inför.


 - Vem är din favorit i One Direction? :)
sv: tror jag har sagt det innan, men såklart kan jag säga det igen. min favorit är zayn. jag tycker det för att han är så sjukligt snygg och sen sjunger han jättebra oxå!
 - Kram på dig! <3
kram på dig med <3



Elin nilsson
hej! jättefin blogg :)
tycker alltid att de är lika roligt att veta, kan du inte berätta lite om ditt kärleksliv ? kram (:
sv: hej! tack så jättemycket! :D alltid roligt att höra :)
allt är så sjukt komplicerat på den biten just nu... de finns inte så mycket mer att säga om det just nu :( sorry, för ett tråkigt svar, men har tyvärr inget annat :( kram :)

JULIA LILJE ☆ 
Kram!
- Hur länge har du dansat? :)
sv: jag har dansat i 10½ år nu till våren, så det är ett tag :)



- Vad är din naturliga hårfärg? :)
sv: jag vet inte riktigt hur jag ska förklara den, och tyvärr så hittar jag inte heller någon bild. men jag ska försöka förklara den. Jag ska inte säga att den är grå men den är lite åt det hållet blandat med typ lite brunt och lite, lite rött. hoppas du förstår :)

- Vad är ditt favoritämne i skolan?
sv: mitt favorit ämne i skolan är nog matte tror jag.

- Vem är din allra bästa vän? :)
sv: jag har inte bara en bästa vän. men typ mollie, mathilda och julia :)
kram! :D

jenni
- vad ångrar du mest i ditt liv?
sv: just nu ångrar jag mest allt det som hände mellan oss! riktigt onödigt egentligen!

- vad vill du ha tillbaks? alltså en sak till ditt nuvarande liv
sv: jag vill ha tillbaks dig i mitt liv igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0