2011

2011 har både varit ett mycket bra och även mindre bra år. jag har förändrats något enormt som människa. jag har gott från att vara en väldigt tyst tjej med dåligt självförtroende till en tjej som vågar vara sig själv med mycket bättre självförtroende. jag har hittat en hel del nya männskor som är helt underbara! ni gjorde min sommar till en bland de bästa! ångrar inte något jag har gjort, eller jo, kanske någon sak, men det behöver vi ju inte ta upp. blev även vän med mollie.

inom dansen har det väl inte gått så jättebra enligt mig själv iaf. men jag har utvecklats med dansen sedan jag började med street i januari.

men nu ska vi ta 2012 och göra det ännu bättre och ännu roligare med fler äventyr än 2011. 2012 ska bli det bästa året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0