jag har aldrig haft en dröm som blev sann, tills den dagen då jag hittade dig.♥

vaknade för en halvtimme sen. SHIT, skola imorn igen. jag vill inte. imorn och ända fram till sommarlovet kommer jag att ha en hel del ångest fyllda dagar. det kommer va för att ''åh shit, vi hr nationella idag/imorn'' eller för att vi har mycket läxor som jag inte kommer hinna med eller att det helt enkelt blir för mycket... men slut pratat om det. vad ska ni göra idag då? själv vet jag faktiskt inte riktigt. egentligen vill jag shoppa, men jag måste börja spara så att jag kan shoppa i london! men jag skiver när jag har något vettigt eller när jag känner att jag behöver uppdatera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0