if only you saw what i can see, you'd understand why I want you so desperately

skolan idag var helt okej. gjorde typ ingenting roligt, men ändå helt okej rolig. efter skolan hängde jag med mollie hem och gick ut med hennes hund. snacka om att man frös. när vi hade varit ute med hennes hund så stack vi in till henne och drack lite varmchoklad och fixade oss innan vi tog bussen hem till mig. har plockat undan lite på mitt rum och ska snart bädda upp soffan tills ikväll, mollie ska sova här inatt så det blir mysigt.


ser kanske inte så bra. men nu är äntligen mössa min


den ser nästan ut såhär

Kommentarer
Postat av: Louise - Fotoblogg

Fin blogg!

Ha en bra kväll! :)

Ska du hitta på imorgon ?

2012-01-27 @ 17:37:28
URL: http://lollorydhxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0