löshår eller inte?

jag får ofta frågan om jag har löshår och när jag går på stan/väla eller något sånt så kollar alltid folk på mitt hår. tänkte svara på det nu, här inför alla!

Nej, jag har inte löshår även om man kanske kan tro det ibland. ja, jag har långt hår, men jag har låtit det växa i ungefär 9 år, så det är därför. jag har även FÄRGAT mitt under hår brunt, för vissa tror att de är mitt löshår. så folk går ofta och drar mig i håret för att de ska ''kolla'' om jag har det. så ni som går och ''drar'' mig i håret (de drar såklart inte så hårt) ni kan sluta med det nu, för nu vet ni att jag inte har löshår!


     
                                                                        ^
                                                      lite kortare än detta hade jag när 
                                                      jag var 6 år gammal och inte alls
                                                      lika fint!


mitt hår för typ 2 månader sen
 
                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0