When I feeling down, I just thinking of you and then i feel much better

Nu är jag hemkommen från bästaste Mathilda! <3

Jag kom även nyss på att jag inte skrev något igår, så jag kan ju ta och skriva nu var jag höll hus hela dagen :D

Dagen igår började med att jag började skolan vid 9. Vi i 9:an och 4:an gick en runda på cirka 20 min. vi gick till Pålsjöslott, hade lekar där till typ 12 när vi gick tillbaka till skolan, och när vi gick tillbaka så snackade jag och mollie med några tjejer :D det är nog ingen som har sagt så många snälla saker till mmig på typ 15 min. det började med att dom tyckte mitt hår var fint och att dom ville ha sånt hår när dom blv lika gamla som jag är. Sen hade dom tydligen sett mig på danshuset, när jag dansade och dom tyckte att jag va bäst. sen ville dom även bli exakt som mig när dom blev stora! Asså så söta ungar! :D Men iaf när vi hade slutat så hängde jag med Mollie hem, vi gick ut med hennes hund i 45 min. Efter det stack vi till fritidsgården och träffade Lucas :D Gjorde typ inget spc. Sen vid halv 7 stack vi hem till Mollie och käka, skit gott!!! ja sen blev träffade vi felle och nina :D Vi stack till fritidsgården och va med några där, sen kom pappa och hämta mig och sen somna typ jag! <3
Ja, det va min dag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0