vad vore jag utan dig?

Tänkte faktiskt passa på att blogga nu när mina föräldrar inte är hemma och kan klaga över att jag inte pluggar.

Min dag idag har väl varit sådär, den kunde helt klart varit bättre! Den hade varit det om jag bara fick träffa han! Skolan började med matte, som faktiskt var roligt, för jag förstod äntligen något... verkar än en gång som att mitt hårda arbete har gett mig något! :D Nog om det, efter matten så hade vi svenska, vi fortsatte med att skriva om S:ta Maria sjukhus (den läxan jag gör nu). Senare efter svenskan så blev det språkval, vi gjorde typ ingenting :) Efter språkvalet blev det lunch (spagetti och köttfärsås), sista lektionen för denna veckan blev musik... ganska chill lektion. Ja, sen efter skolan åkte jag hem, var hemma vid 4, satte mig och plugga direkt och är faktiskt snart klar med hela den svenska saken om S:ta Maria! Är faktiskt stolt över mig själv, har inte pluggat såhär mycket på 1 dag på jättelänge!

men nej, nu ska jag fortsätta, så jag blir klar :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0