you are the one for me!

Nu sitter jag här, som jag nästan gör varje kväll. hihi ;) Imorn är det min födelsedag :D Skit nice :)
Idag var det först skola som vanligt, hände inget spc... Eller fick ett enormt skrattanfall så jag la mig ner på golvet så mkt jag skratta, HAHA :D Sen efter skolan så åkte jag till danshuset, så var det bara my där så satt vi där och snacka och hade skit roligt :D sen var det träning vid halv 6, inte för att jag alls var pigg på det, hade verkligen ingen energi i kroppen... Brukar ha as mkt energi men nej inte idag.. Kan bero på att jag är enormt förkyld. Idag ska jag även beställa min efterlängtade ziperall :D Är så sjukt glad!!

Sen imorn blir det nog bara bloggning från min mobil, om jag ens pallar det.. eller det kan bli så att jag lägger upp typ på kvällen eller något sånt, men jag kan inte lova något <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0