TILL THE WORLD ENDS

Sitter just nu och väntar på att träningen ska börja :D Om jag nu verkligen ska träna... Vågar inte, pågrund av att det är tävling på lördag... och det är teknik träning idag så jag är rädd att jag ska riva upp skadan igen :( Vet inte riktigt hur jag ska göra, men blir väl anagligen att träna. Ihop om att skadan inte ska bli sämre! Men nog om det! <3
Mollie va tillbaka i skolan idag!! :D Gissa om jag blev glad när jag såg henne i skolan! <3 Visste inte om hon skulle eller inte. Men iaf har det inte hänt något speciellt idag, bara skolan och träning som vanligt. Har även varit ute med Julia, Alex och Matti. Hade roligt som vanligt! <3 Men aja, nu ska jag inte tråka ut er mer, med mitt helt ointressanta inlägg.


Kommentarer
Postat av: Mollie

Haha awe, älskar dig din fjolla! :D<3<3

2011-09-28 @ 22:31:12
URL: http://Www.helsingborgarenftw.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0