I love all of you girls

Har knappt blivit att jag har blogg så mycket, men känner att jag just nu inte har så mycket tid, har ett x-antal läxor + as mycket träning
Jag sitter just nu ute i underbara Rydebäck, ska nog snart ut, men väntar på att Julia ska bli klar, sen drar vi :d
Dagen började med skola som vanligt, hände inget spc, hade bara sjukt kul, men saknade min Mollie! Efter skolan stack jag hem snabbt, plockade undan lite, sen åkte jag ner till MAXI och träffade Julia, åkte hem till mig då kom Emilia, gick ut till Alice för att möta henne, när vi får reda på att hon blev hämtad... Ja sen så tränade vi gruppen, känns väl sådär... inte speciellt bra i och med att det är tävling om 8 dagar -.- Sen efter träning så åkte jag och Julia hit. Käkade pizza, mm!! :D och ja nu ska vi snart ut! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0