A besfriend is someone that you can trust and never live you, when you need her/him

Tänkte faktiskt blogga lite snabbt nu innan jag ska stänga av datan för en dusch :D

Idag var det skolan som vanligt. Hände faktiskt inget spc :) Vi slutade 30min tidigare än vad vi brukar :D Så då stack jag och Mollie till Västra allé för att vänta på Lucas. Vi 3 gjorde ingeting alls, men roligt hade vi. Sen vid 5 i 3 tog jag bussen till stattena för en streetfriträning :) Gick hyfsat, jag och Emilia är iaf klara med vår par och kan den perfekt, sen fick jag även klar min singel, som jag nästan kan perfekt :D Jag är redo för tävling nu asså! Sen efter den friträningen så åkte jag och mina föräldrar till Ikea och käka köttbullar och lite sånt gott. Sen efter det så blev det tillbaka till stattena för en teknik lektion :D Gud va vig jag känner mig nu! Jag är helt nere i spagat nu, och gissa om jag är överlycklig! Har kämpat med detta jättelänge nu, och äntligen har min dagliga strech hjälpt! :D Men nej nu blir det duschen för min del, sen blir det att chilla i min säng/bäddsoffa, blir förmodligen att smsa :D



Kände att detta var ett ganska onödigt inlägg, men kände att jag ville skriva! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0