you mean everything to me!

Kom hem för snart 1 timme sen :) hade bästa bussresan hem på länge!! Satt med Rebecca och Lucas. Åhh, ni gör mig på så jäkla bra humör! :D

Idag har det nästan varit en vanlig skoldag, men inte helt... Började med matteprov, som jag faktiskt tyckte var ganska lätt! :D Efter det hade vi svenska, sen tyska, när jag skrev klart mit tyska prov, gick väl hyfsat. Sen efter det så åt vi, sen slutade jag, eftersom vi inte hade någon musik, för han är borta! Ja, så jag tog bussen hem vid kanske 10 i 1 efter att ha stått och snackat med helke, Lucas, niklas, mollie, Zlata m.f. Ja sen tog vi bussen. Ska snart iväg igen, denna gången till min träning, skulle egentligen inte tränat idag, min kropp behöver vila, men det är ju snart tävling så här blir det ingen vila. Nu ska jag gå och plocka undan lite på mitt rum innan jag åker. Men ni får ha de bäst så hörs vi sen!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0