Nevermind, i find someone like you

Skolan idag var riktigt seg... För det första så började vi halv 9 ist för 9 -.- då tittade vi på en ''skräckfilm'', den var inte alls läskig. Ja, vi skulle egentligen gått ner i katakomberna, men nej, så blev det inte :/ Ja, sen så begav vi oss mot Pålsjö östra, och började vår långa och as tråkiga vandring!! Ja, vi gick i över 4 timmar -.- iaf när jag kom hem så åt jag lite sen så kom pappa hem och då åkte vi först och hämtade mamma, sen så åkte vi ut till center syd, och gick i lite outlett affärer och lite sånt, sen så gick vi in på själva center syd. Hittade ett par Björn Borg skor. As fina, för halva priset, så köpte dom! :D  Ja, sen var vi hemma vid kvart i 8, så ja, har typ inte varit hemma idag, men jag brukar ju nästan ändå aldrig va hemma. Kommer bild sen på mina skor! <3

Försöker uppdatera min Iphone men allt bara laggar nu -.- Ja, få se vad jag kan göra!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0