I live for dance

Blev inget mer bloggande igår, pågrund av att jag var jättetrött och somnade ganska tidigt. Var ju som sagt en rolig dag men jag blev så jäkla trött på kvällen, dagen tog väl ut sin rätta. eller hur man nu säger ;) Sen idag var det skola som vanligt... :/ Var en ganska chill dag, hade bästa SO lektionen på länge, hahaha jag fick ett as långt skrattanfall, jag kunde verkligen inte luta skratta. Jag fick typ damp på allt och alla idag, så ursäkta Mollie och Zlata för att ni fick höra allt. haha. Ja, sen efter skolan blev det en snabb sväng ut på väla med mamma och pappa blev inget handlat, ska ju dit på torsdag igen, men då med Mollie och Oskar. Ja, sen efter det så stack vi hem och nu sitter jag och pluggar och samtidigt kollar lite bilder. Väntar även på att maten ska bli klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0