What about now?

Jag är verkligen jätteledsen men jag har glömt bort bloggen, men nu känns det som att jag är på g med den igen, så det får vi hoppas på <3
Hade tänkt berätta lite om min halvt underbara helg... Har hänt lite saker, men har haft mina underbara vänner som stöd. Tack för att ni finns!

Fredag: Vaknade och åkte till skolan som vanligt, sen efter skolan så stannade och Mollie kvar ett tag och snackade lite med saga, och kevin :D HAHA as roligt. Sen gick jag och mollie ut och skulle vänta på min buss när jag fick en super bra idé. Jag kunde va med mollie så kunde jag sova hos henne, eftersom jag ändå inte skulle göra något annat, så jag och mollie gick hem till henne, gick ut med hennes hund, sen efter det så stack vi till fritidsgården och gjorde inte ett skit... men hade roligt! sen vid typ halv 6 så bestämde vi oss för att träffa hampuus, så vi gjorde det sen så vid 7 var vi hemma och åt, as god mat som vanligt! Sen stack vi mot fritidsgården igen! :D hade as nice där, sen vid 11 var vi hemma igen, då gjorde vi inget så spc. Vi började titta på en film, men jag ´somnade -.- JULIA FYLLDE ÅR!!! <3

Lördag: Vaknar vid halv 10 av att Mollie ligger och tittar på mig. Först gjorde vi inget spc, men sen kom vi på att vi kunde sätta igång filmen och se klart den :D När vi hade sett klart den så gick vi ner och gjorde frukost. Blev bulle men värmchoklad med grädde och chokladsås. mums. Sen gjorde vi absolut ingenting. Vi satte på datan och lite sånt, sen lite senare på eftermiddagen så bestämde vi oss för att träffa hampuus, så vi gjorde vi det, sen vid kanske kvart i 6 så hämtade mina föräldrar mig på S och körde mig till Rydebäck :D Åkte hem till Julia, och fick mat. Blev varma mackor. mums. Sen så kom sara och hannah dit, gjorde inte speciellt mkt. Sen gick vi ut och träffa, matti och bob. Gjorde absolut ingenting. Senare stack jag och träffade oskar. Först var vi ute men sen blev det svin kallt så vi stack in till honom, satt och kollade i gamla skolkataloger. Sen vid halv 12 gick jag hem till Julia och hände typ ingenting. Vi somnade vid kanske 3.

Söndag: Vaknade hos Julia vid lite över 12. Gick upp tog på mig tränings kläder och gjorde frukost, gick ut och satte oss och åt den, med bob och matti. sen efter det så gick vi till bussen , och sen när vi kom dit så fick julia sin present eftersom hon fyllde år i fredags! :D Presentkort på india, eftersom hon vill göra en piercing. Sen var det träning för fullt! as jobbigt men ändå så skönt efteråt. Sen var det bara hem och plugga. Senare på kvällen tittade jag även på Honey 2, as bra dansfilm! <3

Ja, det var väl allt. Men ha det bäst! <3


Sorry, för bildrepris, men måste ta nya bilder <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0