Ta vara på hälsan och ät och drick som ni ska!

Lovade Jennifer att skriva NU vad som hände på väla. Det var såhär att jag hade inte druckit mkt eller ätit spc mkt heller... så aa, ni kan säkert tänka er vad som hände, men kan ändå berätta. Ehm aa, så gjorde ju Julia en piercing, så när hon kom ut därifrån så ställde jag mmig upp från stolen som står därinne. Så kände jag att jag började tappa hörslen och allt började snurra, sen kommer jag inte ihåg mer... Sen helt plötsligt så vaknar jag av att någon typ slår mig på kinderna och när jag vaknar så ligger jag ner. Jag hade svimmat... Det allra sista jag kommer ihåg är att jag tittade på Julias piercing. Ganska läskigt, tur bara att jag inte slog i huvudet!

Ja, kanske inte så intressant, men men <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0