när alla andra svek, va det du som stod kvar & berättade för mig hur värdefull jag var

Blev ingen uppdatering igår, väldigt ledsen för det! men när jag tävlar så tänker jag bara på det och inget annat!
Ja, som sagt var det tävling igår och den gick ganska bra. Är mer nöjd med vissa än med andra resultat.

Dagen började med grupdisco, singeldisco, padisco, singelstreet och sist parstreet.

Gruppdisco: 8:a
Singeldisco: 9:a av 20
Pardisco: 3:a av 9
singelstreet: 5:a av 23 silver
parstreet: 3:a av 6

Är inte speciellt nöjd med singel, så mkt tid som jag har lagt ner och så ger det ingen bra utdelning... Åh sånt gr mig så sur/ledsen... Så ser man dom som är sämre än oss som går vidare till final och till och med kommer på pallen... ÅHHH, vad jag lackar sönder!!
I paren var vi en plats i från att få prick, lite sur, men vi gjorde vårt bästa, så mer kan man inte göra, eller?

I singelstreet så gick jag upp i silver efter bara 2 tävlingar! Sjukt glad och stolt över mig själv. Blev även sjukt glad när jag hörde att Martin jonsson berömde mig!! Sånt blir jag så glad och taggad över! :D så tack för det :)
I parstreet så blev vi 3:a. Vi är väl nöjda, men det hade inte suttit fel med en prick! Eller?


På tävlingen igår




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0