I need you to need me..

Satte faktiskt på datan bara för er skull. Visst jag hade kunnat blogga från mobilen, men det tar så sjukt lång tid...
Skrev först klart hela detta inlägget, men sen förösvann allt, så jag får sitta på skriva om det...

Aja, skolan började med att vår klass skulle springa 4km. Jag var jätte taggad, så det gick ovanligt bra. Kanske inte den bästa tiden, men en mkt bättre tid än förra gången. Förra gången så sprang jag på 29 något as dåligt, det var då jag inte hade någon kondis. Denna gången sprang jag på 24.30 så det är en stor förbättring! :D Min träning har äntligen gett något resultat! :D Ja, efter det gick vi till skolan och jag och några andra fick dampanfall (behöver inte ta upp varför). Ja, sen hade vi matte/no, sista lektionen var engelska. Vi gjorde typ ingenting vi bara diskuterade lite om vad som hände igår. Ja, sen slutade vi. Efter skolan hängde jag med Mollie hem, vi gick ut med hennes hund och sen stack vi till fritidsgården, gjorde typ ingentíng, sen stack vi hem till henne och käka. När vi hade käkat så stack vi  och träffade Hampuus, vi va inte så länge, men bättre än inget alls. Sen gick jag och Mollie till fritidsgården igen och träffade Lucas och Helke. Hade as roligt, lite senare och Mathilda och Nina. Ja, sen vid 11 hämtade mina föräldrar mig och nu sitter jag här som vanligt.


Får bli en bild på Lucas, bara för att han är bäst.
(Efter mig) ;)

Tack för dagen alla :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0