Baby, jag tror jag är kär

var som sagt på skopunkten igår. Hittade ett par as coola skor, inte sånt jag brukar använda, men passade ändå i dom och köpte dom! Har tyvärr ingen bild just nu, men kommer väl antagligen imorn, när jag hade tänkt lägga upp dagens outfit vilket jag inte har gjort på länge, så det är väl på tiden!

Jag har kommit på att min blogg faktiskt är ganska tråkig eftersom jag mest skriver om vad jag har gjort under dagen, och aldrig någonting annat, så jag tycker att ni kan kommentera detta inlägget med att skriva vad ni vill läsa om mer i min blogg!

Kan försöka komma på litet roligare saker att skriva om t.ex. Inte för att jag kommer på det just nu, men det får komma efter hand.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0