vill inte se dig som den jag ser dig som varenda dag. vill inte se dig som den som klarar sig utan mig

Har knappt gjort någonting idag... Men imorn blir det förmodligen skola om jag inte vaknar med en enorm huvudvärk igen. Har inte tid att va sjuk, men tanke på allt som händer!
Det är nobelfesten om 1½ vecka och 2 dagar efter den så är det Nordiska. så ja, inte tid att va sjuk!
hoppas på skola imorn för jag saknar min Molliemus!! <3 men nej, nu ska jag ta och stänga datan och ta och dejta kudden, för gud vad trött jag är! men ni får sova så gott, för det ska jag iaf ta och göra!




ida, frida, martin och jag :D


ser jättekonstig ut på bilden, men bjuder på den! :D
jag och Mattias! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0