MOLLIE SJÖHOLM!

Vet knappt vart jag ska börja... :) Du är något helt extra! Du är knäpp, sjuk i huet (på ett bra sätt) och även helt jävla underbar! Du är en av de mest fantastiska människor jag känner! Du finns alltid där för mig, om jag måste snacka eller vad som, då finns alltid du där! Det finns inte så värst många som känner mig som du, du vet typ allt om mig, jag kan verkligen säga allt till dig, vilket jag inte kan till särsklit många. Du bryr dig verkligen om mig. Du har hjälpt mig med så sjukt många saker, men det du nog har hjälp mig mest med, är att få mig att må bra och bättre självkänsla! :D Hade aldrigt varit den som jag är idag, utan dig, Mollie sjöholm! :D

JAG ÄLSKAR DIG GUMMAN! <3


Kommentarer
Postat av: Mollie

Awwwe älskar dig maaaaaaaaaassavis din bajjs!! :D



Kan verkligen snacka med dig om ALLT, och lite till, hur nu det ska gå till, höh..

Det är du som har gjort mig så blond ju! Taaackar :( hahaha

Omg våra minnen! :D hahahhaa Klassrummet med hon tanten mä tottarna duvet! Såfort hon var klar så sprang vi ut i korridoren och la oss på golvet och aaaaasgarvade! hahahahha omg!! xddd Och alla lärare/elever som fått damp på oss, hahahahha det tar aldrig slut.. PALLAR INTE! PALLA LEVA! HAHAHAA



eeeeeeeeeeeeeelskar deeeeeeeeeeeej määääääst :D§§§§§§§

2011-11-19 @ 21:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0