jag gråter bara i regnet. ♥

vaknade för ca 1 timme 30 min sen. Känns lite konstigt att va ledig när alla andra i klassen är i skolan. Men ska ju faktiskt snart ta och bege oss ner mot stan för att hämta upp alla som ska med till SM. Sen blir det ca 6-7 timmars bilresa, därför kommer jag ha med min data, men vet dock inte om jag kommer ha internet, men de tror jag eftersom jag inte åker någonstans utan min telefon. Men nej, nu ska jag gå och göra ve mig och packa det sista sen kommer mamma och pappa och hämtar mig. Jag tror faktiskt att det blir någon uppdatering när jag inte är hemma. Men ha det så ba sålänge så hörs vi sen <3


Älskar dig hjärtat! nu taggar vi!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0