♥Dag 4 – 10 saker ni inte visste om mig

1. jag avskyr verkligen spindlar
2. jag tror på andar och spöken ibland
3. det var min farmor som fick mig att börja dansa
4. jag behöver egentligen glasögon, men jag gör allt för att undvika att gå till optikern
5. jag är sjukt mörkrädd, om jag är hemma ensam tänder jag upp i hela lägenheten
6. jag har klaustrofobi
7. när jag blir vuxen vill jag inte ha några ungar. hatar barn som skriker
8. jag skämmer ut mig minst 3 gånger om dagen
9. jag har varit mobbad
10. jag älskar lukten av bensin

Kommentarer
Postat av: Mollie

"8. jag skämmer ut mig minst 3 gånger om dagen"



Tre gånger räcker inte gumman! hahahaha<3333

2011-12-01 @ 19:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0