♥Dag 3 – Mina passioner

Ja, jag tror min ända passion är att dansa, det är faktiskt den ända jag kommer på. mm, ja som ni vet så brinner verkligen både jag och mitt hjärta för dansen. den får mig på bättre humor om det är något om tynger en. jag blir iaf alltid på bättre humor när jag dansar. så fort jag hör musik måste jag typ dansa. ehm, jag har dansat sedan jag var 5 år så det ät största delen av mitt liv. jag har nog aldrig tröttnat på det. eller jo, det har jag, men det är bara när det inte går bra på tävlingar. jag ångrar inte en sekund att jag började dansa. den har helt tagit över mitt liv, på ett bra sätt. men som sagt jag föddes väl till att dansa! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0