♥Dag 1 - Om mig själv

Ja, jag heter Jazmine Olsson då. jag är 15 år gammal och ca 1.70 lång. jag är det ända barnet i familjen som oftast är ganska skönt. inga syskon att bråka med eller något sånt. ehm... min släkt är inte speciellt stor, och jag snackar inte så mycket med en del av dem.
jag har n kanin (simselina). (en lång historia bakom det namnet, haha).
på min fritid tävlingdansar jag i disco och street. jag har dansat i 10 år nu, men disco har jag dansat i ca: 4 år. jag tävlade i street för ca: 3-4 år sen, men sen slutade jag och började igen i januari detta året.
jag går på maria parkskolan i 9:an. min klass är helt jäkla underbar, kommer sakna er sen. i skolan umgås jag mest med Mollie och Zlata och utanför skolan umgås jag mest med Mollie, Julia (alla rydebäcks bor + Matti) och Mathilda :D

Tror faktiskt inte jag har missat något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0