-varför följer du efter mig? '- för mamma lärde mig att följa mina drömmar... ♥

Har nyss kommit hem från danshuset och teknikträning.
Var faktiskt i skolan idag för första och sista gången denna veckan! :D Men ja, dagens första ''lektion'' idag var vals, gick as bra eftersom jag har gått på det. men ja, sen var det typ vett och etikett eller något, hur vi ska bete oss på nobelfesten osv. sen hade vi nobeltimme där vi skulle bygga på våra uppfinningar och jag vet fortfarande inte vad jag ska göra... ''suck'' sista ''lektionen'' skulle vi skriva ett tacktal, är faktiskt nöjd med börjar, (hann inte göra klart det). Men sen eftersom skolan så hängde jag med Rebecca hem och fikade lite och snacka om lite gamla minnen och så. Riktigt mysigt faktiskt!! :D puss på dig! <3 tränade efter det, stack sedan till IKEA och käkade köttbullar, efter det var det träning igen, som sagt.
Men nej, nu måste jag faktiskt ta tag i mitt liv och fortsätta med min fackuppsats, är lite orolig att jag inte hinner bli klar men jag hoppas på att jag kan fixa det! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0