snart bär det av till fritidsgården men först....

Snart bär det av till fritidsgården men först så ska jag och Jennifer vara flitiga och plugga en helt underbar dag :( a bit sad, men det måste göras om man inte vill ha IG, vilket jag verkligen inte vill ha <3 På fritidsgården så ska jag och Jennifer va med våra helt underbara kompisar Sara, marielle, Alice, sen vet jag inte om Paulina kommer men det hoppas vi på :D Jag är så jäkla glad att jag träffa er utan er vet jag inte vad jag hade gjort <3 Ni betyder något sjukt mkt :)

Igår var det skola som vanligt hände inte något speciellt förutom att vi hade en sjukt snygg vikarie (rektorns son), han är typ helt perfekt. Direkt efter att vi hade slutat så stack jag, Jénnifer, Sara, Marielle och Alice till fritidsgården ett litet tag sen så bestämde vi att jag och Jennifer skulle åka hem eftersom jag skulle fixa på mitt rum det allra sista och sara, marielle och Alice skulle dra hem till sara och se någon serie. Jag och Jennifer åkte tillbaka till fritidsgården vid kanske halv 7 något sånt och sen lite senare så hämtade mina föräldrar mig och Jennifer. Vi tack hem till Jennifer och hämta saker eftersom vi skulle sova hemma hos mig :D Sen när vi kom hem till mig så tittade vi på glee, det är sjukt bra. ''Har ni inte set de så se de och helst idag'' HAHA där kom en liten replik från centralskolan med Filippa bark :D

Men nej nu ska jag faktiskt plugga :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0