Sitter på en bussen någon stans <3

Som ni kan läsa i rubriken så sitter jag på en buss och fråga mig inte var för det vet jag inte, haha :) men en sak vet jag iaf och det är att jag är på väg till Örebro för att tävla :) gillas starkt (y) igår kväll så fixade jag mina naglar, eller jag fixade inte dom, jag satte bara på lösnaglar, en nagel ramla av typ precis innan vi skulle åka hemifrån, ganska segt och lite tråkigt :/ men men sånt är livet, inte alltid rättvist, men jag kan ju faktiskt tycka att det kan va det någon gång iaf som idag, nu när jag ska tävla, wish me good luck? :)<3 har suttit på denna bussen nu i 6 timmar och 20 minuter, och vi är inte framme än :/ men om man sitter med ett gäng helt underbara människor så överlever man ;) uppdaterar nog på vägen hem hut det gick :) Blev ett väldigt tidigt inlägg ;) Puss på er <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0