Stan snabbt

Blev stan ett litet tag efter skolan, från stan fick jag med mig en långklänning hem :D Den är skit fin :) kommer kanske bild lite senare när jag har tillgång till någon data :) Sen tittade jag och mamma lite på alla stundenterna :) Grattis Ida :)<3 Sen hämtade pappa oss i stan och vi åkte till Familia för att vi skulle handla sånt gelé kit till naglarna, så jag får dom fixade på söndag nu innan skolavslutningen :) Nu väntar dom allra två sista dagarna i 8:an :) kan knappt fatta att efter sommaren så ska jag börja 9:an och det är sista året på grundskolan. Men iaf vi handlade de gelé kitet och det blev även en bikini topp eftersom jag inte hittar min andra, men får väl leta lite till, hittar väl den sen i vinter eller något när jag inte behöver den <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0