Hänt en massa bra saker!! :D

Som ni ser på rubriken så har det hänt många bra saker, men har även fått reda på mindre bra saker... och har även hänt en mindre bra sak, men det för med sig något bra!
1. Jennifer åker till London inatt, kommer sakna henne något enormt! loveu :love:
2. Mathilda ska åka någonstans i 1 veckan, men vet inte var. Kommer sakna henne något enormt :love:
3. Brände mig mig på ryggen igår, när jag och jennifer var på stranden, men man blir ju brun sen. Men just nu har jag bara så j***a ont...

men nu tycker jag att vi gårg över till de bra sakerna :D
1. Igår fick jag och jennifer reda på att Ulrik Munther kommer på rix fm festivalen i Helsingborg :D
2. Och idag när jag kom till danshuset så sa Mathilda att hon hade en sak att berätta... jag blev ganska nervös, men det hade jag inte behövt... Hon berättade att hon ska med på Camp Gala detta året :D I´m super happy :D:D:D :love:

Det va väl det som jag hade att berätta just nu :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0