FETT ROLIG DAG :D

Gick upp vid kvart över sex, fixade mig och sånt sen stack jag er i stan för att möta upp Jennifer, vi gick tsm till gröningen där vi träffade resten av klassen. Hade en liten samling sen gick alla bort till dit vi skulle spela beachhandboll, jag skulle dock inte spela, roligare att titta på :D Kan erkänna att jag har blivit ganska mycket brunare :D Jag, mollie, Jennifer och Zlata va med Gusta´v och simon, och kolla en massa människor som man kände :D Sen precis i slutet så var vi nere vid havet och simon och Rebecca släpade ner mig i vattnet så jag blev helt skitig så då gick jag i vattnet och kunde lika gärna bada :D<3

Tack för dagen alla som jag tillbringa den med :D<3
och GRATTIS REBECCA :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0