VÄLA + STAN

Som ni kanske såg så skrev jag fel rubrik  på förra inlägget :D haha... Iaf så vaknade jag vid typ 11, låg kvar i sängen ganska länge, och sen gick jag och gjorde vid mig för jag skulle träffa Emilia på Väla kl: 2, men jag missade bussen så pappi var snäll och körde mig :D Vi va inte på väla så länge, för vi hittade inte så mkt där, så vi åkte ner till stan ist :D Sen gick vi där ett tag och sen åkte vi tåg hem till Emilia. Vi va ute i hennes trädgård. Nu har vi sagt till oss själva att vi MÅSTE bli viga :) Ja, sen så smakade jag lax för typ 1 gången, ine det godaste, så hennes pappa gjorde varsin hamburgare till mig och Emilia sen hämtade pappi och mammi mig :) Nu ska jag lägga upp det jag handlade :)






Ear cuff, Glitter 50kr



Fjäder örhänge, Glitter 60kr



Solglasögon, Lindex 80kr


Man fick denna till solglasögonen :D


Linne, Gina tricot, 129kr


Linne: Gina Tricot 129kr


En typ topp, man kan ha den under såna stora linne: Gina Tricot 40kr

Det var det jag fick med mig hem :D
Egentligen skulle jag handlat ett par shorts men hittade inga :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0