HEMMA NU

Eller hemma och hemma, jag sitter hemma hos jennifer :D Och vi har nästan precis kommit hit efter att vi har varit i stan och tittat på Bio :D Vi såg Bad Teacher, den var faktiskt bättre än vad jag trodde! OM NI INTE HAR SETT DEN, SÅ SE DEN, OCH HELST IMORN! HAAHAHAH ett litet urdrag från centralskolan med Filippa Bark :D Men iaf filmen handlar om 1 lärare som inte är som alla andra lärare och sen kommer det en vikarie till skolan som hon jobbar på :D Berättar tyvärr inte mer, så om ni vill veta vad som händer så tycker jag att ni ska gå och se den! :) Jag ska sova hos Jennifer inatt, igen :D Imorn vet jag inte vad jag ska göra, men får väl hitta på något :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0