HBG FESTIVALEN :D

Igår började HBG festivalen :D Var först nere och kolla på amanda som var med i stjärnjakten, hon sjöng och hon gick vidare till finalen som är på lördag :) Sen gick jag ett tag med emilia innan vi träffade Julia, Hannah och sara :D Had a very good day!!! :) Tack för det :love: Jag och Emilia blev hämtade vid halv 11 i stan och då åkte vi hem till mig och gjorde inte speciellt mkt... sen runt 1 somnade vi :D
Vaknade runt halv 11 idag gick upp gjorde vid mig och sen åkte jag och Emilia in till stan cid 10 i 1 för att titta på My. Hon va med i Stjärnjakten, hon dansade men hon tyvärr inte vidare... :( Sen gick och Mathilda en runda, såg lite folk man kände, bland annat Jesper som vi förmodligen ska träffa sen :D Sen tog vi bussen hem till Mathilda, nu ska vi bara äta sen blir det ner till festivalen igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0