Idag blir det ingen ...

Idag blir det ingen dagens outfit eftersom jag bara har typ pyjamas på mig och det är inget spc, jag tror faktiskt inte det är så roligt att veta :D<3

Men iaf tänkte berätta lite om min dag igår. Var ju skola som vanligt, var inte lika roligt som vanligt, Paulina och Jennifer var ju inte i skolan, och jag var väldigt trött :( Efter skolan blev jag hämtad av mamma och Frida, eftersom de blev lite sena fick jag stå ute och vänta :( När dom hade hämtat mig så blev det en snabb sväng ut på väla, och jag fick street kläder till min och Emilias par :D Blev även ett par lovika vantar! I LÖÖVE ! :D
Kommer bild imorn, orkar inte fota nu <3

PUSSHEJ :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0